Hap Seng Star Puchong South Autohaus, pusat 3S terbaru dan yang ke-34 Mercedes-Benz di Malaysia

Hap Seng Star Puchong South Autohaus, pusat 3S terbaru dan yang ke-34 Mercedes-Benz di Malaysia

Pengedar kenderaan Mercedes-Benz di Malaysia, Hap Seng Star telah membuka sebuah lagi bilik pameran jenama itu dikenali sebagai Puchong South Autohaus. Ia merupakan pusat 3S terbaru di Puchong Selangor. Kemudahan berkenaan menelan pelaburan sebanyak RM6 juta, dengan keluasan 21,577 kaki persegi.

Puchong South Autohaus menampilkan imej terkini pengeluar kenderaan Jerman itu – dengan konsep Mercedes-Benz Presentation System II (MPS II) Autohaus – selari dengan konsep pengalaman pelanggan serta identiti korporat terkini jenama berkenaan.

Terletak berdekatan dengan tol plaza Puchong Barat di LDP, premis berkenaan merangkumi kapasiti pameran untuk lapan kenderaan, dengan pusat servis yang mampu menampung 12 ruang servis dengan kapasiti 500 kenderaan sebulan – bagi servis biasa mahupun baik pulih khusus. Ia memiliki kekuatan 27 staf.

Autohaus baru ini akan menyertai rangkaian Mercedes-Benz lain di seluruh negara yang menawarkan penyelesaian sehenti bagi jualan, lepas jualan dan pembiayaan kewangan. Ini termasuk servis khusus bagi pelanggan yang ingin membeli kenderaan Mercedes-Benz serta interaksi secara berseorangan bersama penasihat jualan bagi keperluan servis dan penyelenggaraan.

Antara kemudahan lain untuk keselesaan pelanggan yang turut disediakan di sana ialah Star Lounge, serta barisan produk gaya hidup Mercedes-Benz. Kemudahan ini merupakan Autohaus yang ke-34 Mercedes-Benz Malaysia, menyertai cawangan Hap Seng yang lain di Jalan Sultan Ismail, Kinrara, Jalan Ipoh, Balakong, Bukit Tinggi dan Iskandar Johor. Sementara rangkaian sama di Sabah/Sarawak pula terletak di Kuching, Miri dan Kota Kinabalu.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required