UMWT anjur ‘Jalan Cerita – Ramadan Bersama Toyota’ – nilai hebat termasuk rebat tunai sehingga RM3,500

Klik untuk besarkan

Sempena bulan Ramadan yang bakal tiba pada pertengahan bulan ini, UMW Toyota Motor (UMWT) dan semua rangkaian pengedar sahnya akan mengadakan kempen “Jalan Cerita—Ramadan Bersama Toyota”. Menerusi kempen ini para pelanggan bakal ditawarkan nilai istimewa termasuk “Duit Raya” bernilai RM500 (bagi model-model terpilih).

Selain itu, pelanggan juga diberi rebat tunai sehingga RM3,500 serta tawaran menarik yang lain seperti baucar perkhidmatan percuma atau aksesori pakej percuma yang memberikan nilai terbaik untuk pembelian mereka. Walau bagaimana pun, ia tertakluk kepada model dan varian yang terpilih. Tawaran ini adalah sah sehingga 31 Mei 2018.

Menurut UMWT, bagi pelanggan yang memerlukan bantuan pembiayaan juga boleh mempertimbangkan perkhidmatan Toyota Capital seperti Toyota “2-Tier Plan” yang menawarkan bayaran ansuran bulanan lebih rendah bagi graduan, serta pelan pembiayaan “Toyota Drive”, yang pertama seumpananya disediakan yang membolehkan pelanggan jimat lebih banyak.

UMWT anjur ‘Jalan Cerita – Ramadan Bersama Toyota’ – nilai hebat termasuk rebat tunai sehingga RM3,500

Bagi kesenangan pemilik, semua model Toyota didatangkan dengan jaminan lima-tahun tanpa had perbatuan (kecuali Toyota Hilux, dengan maksimum perbatuan 150,000km). Untuk meningkatkan nilai Toyota para pelanggan , waranti boleh dipindah milik kepada pemilik seterusnya tertakluk kepada terma dan syarat.

Untuk mengetahui lebih lanjut berkaitan tawaran menarik ini, sila berkunjung ke mana-mana bilik pameran Toyota serta jangan lepaskan peluang untuk memandu uji model-model yang disediakan. Layari juga toyota.com.my untuk perincian selebihnya.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required