Tiada jalan ditutup di Lebuhraya PLUS pada 5-13 Mei

Tiada jalan ditutup di Lebuhraya PLUS pada 5-13 Mei

PLUS Malaysia Berhad (PLUS) telah mengumumkan, tiada penutupan jalan dilaksanakan di kesemua lebuhrayanya mulai 5 hingga 13 Mei ini. Ia adalah bagi membantu perjalanan trafik yang lancar sepanjang musim Pilihanraya ke-14 ini.

Malah semua kerja penyelenggaraan jalan yang melibatkan penutupan jalan di lebuhraya terbabit juga dihentikan sementara pada tarikh yang dinyatakan. Pemberhentian sementara tersebut merangkumi semua kerja-kerja yang melibatkan penutupan jalan kecuali kerja-kerja kecemasan atau kemalangan.

Sehubungan itu, PLUS menasihatkan orang ramai supaya merancang perjalanan mereka dan mendapatkan maklumat trafik terkini menerusi Twitter PLUSTrafik, aplikasi PLUS Mobile Apps dan talian bebas tol PLUSLine 1800 88 0000.

Malahan seperti yang kami maklumkan pagi tadi, PLUS turut rebat tol sebanyak 20% pada 8 hingga 9 Mei kepada semua pengguna lebuh raya Kelas 1 yang mendaftarkan kad elektronik mereka menerusi portal PLUSMiles. Ia juga adalah sempena dengan PRU-14.

Bukan itu sahaja, PLUS turut akan mengagihkan minuman kopi ‘o’ percuma untuk pengguna lebuh raya yang berhenti rehat di R&R serta hentian sebelah terpilih pada 8 Mei ini bermula jam 10 malam.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required