McLaren tunjuk model baharu menjelang Goodwood

McLaren tunjuk model baharu menjelang Goodwood

Untuk Goodwood Festival of Speed tahun ini, McLaren bakal mendedahkan edisi baharu bagi barisan modelnya, yang telah ditunjukkan menerusi imej teaser ini. Menurut pengeluar kereta Britain ini, jentera yang tidak didedahkan namanya bakal menjadi model baharu ke-lima yang diumumkan di bawah pelan perniagaan Track22.

Berdasarkan imej ini, model tersebut muncul sebagai versi hardcore bagi 570S dengan banyak elemen gentian karbon termasuk ekzosnya. Ia akan mengeluarkan gas yang dihasilkan oleh enjin kereta ini, di mana satu lagi misteri bakal dirungkaikan.

McLaren tunjuk model baharu menjelang Goodwood

McLaren berkata model baharu ini “menerima kelebihan daripada peningkatan kuasa, berat yang diminima, aerodinamik lebih optimum dan pengendalian pemanduan yang dipertingkatkan.” Tambahnya lagi, ia hanya dikeluarkan dalam unit terhad, seperti Senna.

Berdasarkan informasi, model baharu ini tidak menggunakan nama 570, seperti 570S, 570S Spider dan 570GT. Ini kerana anggaran bagi kuasa yang dihasilkan oleh enjinnya adalah lebih banyak, menurut McLaren. Semuanya akan didedahkan pada hujung Jun ini kerana ia akan diperkenalkan dalam acara Goodwood Festival of Speed.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required