SPYSHOT: Mercedes-Benz GLC facelift X253 dikesan

SPYSHOT: Mercedes-Benz GLC facelift X253 dikesan

Mercedes-Benz GLC facelift X253 telah dikesan sedang diuji baru-baru ini. Kali ini, kelibatnya telah berjaya dirakam lensa jurufoto spy kami dengan imej lampu baharu yang akan ditampilkan pada SUV ini.

Dari bahagian hadapannya, kelihatan rekaan baharu untuk lampu nyalaan siang LED yang kini dibaluti kluster. Selain itu, masih kelihatan dua kepingan gril dan juga bahagian bampar yang masih dibaluti.

Pada bahagian belakangnya pula, kelihatan lampunya menerima sedikit suntikan perubahan yang signifikan dengan masih dibaluti penyamaran. Tiga elemen jajaran cahaya jelas kelihatan pada hujung dua kepingan kluster, dengan bahagian yang lebih kecil seperti lampu undur. Lampu mendatar pada model semasa yang ada pada model semasa mungkin dikurangkan untuk menyesuaikannya dengan lampu nyalaan siang hadapan, walau pun ia masih dibaluti penyamaran.

Lain-lain semakan yang dibuat termasuklah bampar belakang dan corong ekzos yang memiliki bentuk yang sedikit berlainan. Walau bagaimana pun, ternyata bahagian luarannya tidak banyak berbeza dengan model semasa.

Untuk peningkatan dalamannya pula, banyak elemen dari C-Class W205 telah dimasukkan ke dalam model facelift ini. Antaranya paparan yang lebih besar untuk sistem infotainmen, kawalan touchpad baharu, roda stereng dengan Touch Control dan kluster instrumen paparan digital 12.3-inci juga telah disemak semula.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required