Isuzu Malaysia perkenalkan barisan pengurusan baru

Isuzu Malaysia perkenalkan barisan pengurusan baru

Isuzu Malaysia telah memperkenalkan empat individu terbaru yang menyertai syarikat itu dalam usaha untuk mengembang dan mengukuhkan lagi operasi untuk pasaran tempatan.

Mereka terdiri daripada Ketua Pegawai Operasi Bahagian Kenderaan Komersial, Atsunori Murata yang akan bertanggungjawab terhadap perniagaan trak Isuzu dan Ketua Pegawai Operasi Bahagian Lepas Jualan, Ryo Kakogawa yang akan menguruskan perniagaan lepas jualan.

Selain itu, Penasihat Kanan, Servis Pemasaran Bahagian Lepas Jualan, Katsushi Shimauchi dan Penasihat, Operasi Alat Ganti, Yuji Shinya – kedua-duanya akan membantu Kakogawa untuk mempertingkat prosedur yang diamalkan supaya menapati tahap yang ditetapkan Isuzu Jepun.

Atsunori Murata yang akan mengetuai operasi bagi cabang kenderaan komersial Isuzu selepas ini memiliki pengalaman 20 tahun menguruskan jenama Isuzu untuk pasaran antarabangsa. Beliau antara lain sebelum ini pernah bertugas di beberapa buah negara seperti New Zealand, Hong Kong, Eropah dan Afrika Selatan.

“Saya percaya dengan kepakaran dan pengalaman yang beliau miliki akan dapat membantu Isuzu mengekalkan kedudukan pertama sebagai kenderaan komersial pilihan di Malaysia,” jelas Ketua Pegawai Eksekutif Isuzu Malaysia, Koji Nakamura, yang menggalas tanggungjawab ini sejak November tahun lalu.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required