Volkswagen Tiguan Offroad didedahkan di Moscow

Volkswagen Tiguan Offroad didedahkan di Moscow

Volkswagen Tiguan Offroad bakal didedahkan tahun ini iaitu di Moscow Motor Show tidak lama lagi. Model ini didatangkan dengan beberapa ciri yang memang kena dengan nama yang disarankan.

Untuk luaran, bampar off-road boleh menambahkan sudut pendekatan sehingga 26 darjah. Di samping itu, ia turut didatangkan dengan roda aloi ‘Tulsa’ 17-inci, spoiler bumbung R-Line, cermin sisi yang dicat hitam, lampu belakang LED dan lampu LED adaptif.

Pembeli boleh memilih beberapa pilihan warna – White Silver, Pure White, Deep Black dan Tungsten Silver – dengan pilihan bumbung berwarna hitam sekali.

Volkswagen Tiguan Offroad didedahkan di Moscow

Untuk dalamnya, beberapa campuran fabrik dan sintetik digunakan untuk memastikan ia tahan lebih lama dengan permukaan berbeza. Selain itu, ia juga menampilkan alas getah unik dengan logo ‘Offroad’, pad pedal aloi ringan dan ambang pintu.

Pilihan penjana kuasa dengan dua enjin petrol– 1.4 TSI (150 PS) dan 2.0 TSI (180 PS) – bersama 2.0 TDI diesel (150 PS). Semua enjin didatangkan dengan kotak gear DSG tujuh-kelajuan dengan sistem pacuan semua-roda 4Motion standard – sesuai untuk pemanduan off-road.

Kelengkapan lain yang turut disertakan termasuklah Paparan Info Aktif, sistem infotainmen Composition Media, skrin sesentuh 8-inci, pintu belakang berkuasa, sambungan Android Auto dan Apple CarPlay, kamera undur dan pengesan parkir.

Volkwagen turut menawarkan Innovation Package sebagai pilihan, dengan menambah ciri seperti ACC Stop & Go, lampu utama LED adaptif, kemasukan tanpa kunci dan butang penghidup enjin, dan Bantuan Parkir. Malah roda aloi ‘Sebring’ 18-inci turut ditawarkan.

Tiguan Offroad dipasang bersama model Tiguan biasa di kilang Volkswagen Group Rus di Kaluga, Rusia, dan jualannya dijangka bermula 1 Oktober.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required