Proton lancar pusat 3S yang dinaiktaraf di Klang

Proton lancar pusat 3S yang dinaiktaraf di Klang

Terbaru, Proton telah pun melancarkan pusat 3S yang dinaiktaraf, terletak di Klang, Selangor dan dikendalikan oleh SAG Wira Sdn Bhd. Penaiktarafan ini adalah untuk memenuhi standard bagi sebuah cawangan Proton. Pusat 3S ini terletak di Lot 1713, Persiaran Raja Muda Musa yang merupakan jalan utama di situ, kawasan komersil yang dikelilingi oleh komuniti penduduk yang padat.

Dengan melibatkan kos penaiktarafan sebanyak RM500,000, ia merangkumi kemudahan tambahan seperti ruang penyerahan kereta serta bilik perbincangan, selain fasiliti sedia ada termasuk ruang menunggu, enam petak penyelenggaraan dan lima servis pengangkat. Selain itu juga, pelanggan turut disediakan dengan kemudahan seperti WIFI percuma, komputer riba, ruang mengecas telefon bimbit dan parkir yang luas.

Menurut Michael Lee Yeeng Cheong, Pengarah Automotif SAG Wira Sdn Bhd, penambahbaikan ini penting kerana ia akan menunjukkan imej jenama korporat yang lebih kukuh serta menguatkan keyakinan pelanggan. “Kekuatan Proton ada pada sejarahnya yang terdahulu sebagai kereta nasional dan pelanggan mempunyai sentimen nostalgia bersama jenama Proton. Kami sudah melihat penerimaan yang positif dari pasaran selepas pengumuman mengenai tempahan model X70, dan pelancarannya menjelang akhir tahun ini.”

Pusat 3S Proton di Persiaran Raja Muda Musa ini beroperasi pada jam 8.30 pagi hingga 7 malam pada setiap Isnin hingga Sabtu, manakala Ahad dan cuti umum pula darijam 10 pagi hingga 6 petang, untuk bahagian jualan. Bagi bahagian servis pula, ia beroperasi dari jam 8.30 pagi hingga 5.30 petang setiap hari dan ditutup pada Ahad dan cuti umum.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required