Ferrari Pop-Up Experience kini berada di Pavilion KL

Ferrari Pop-Up Experience kini berada di Pavilion KL

Mahu rasa pengalaman berada di bilik pameran Ferrari? Pengedar rasmi kereta sport dari Itali berkenaan, Naza Italia kini sedang mengadakan showcase unik Ferrari di Kuala Lumpur iaitu Ferrari Pop-Up Experience. Showcase ini terletak di pntu masuk utama pusat membeli belah Pavilion KL, dan ia sebenarnya merupakan bilik pameran bergerak yang membolehkan orang ramai mengenali Ferrari dengan lebih rapat.

Ferrari Pop-Up Experience ini akan berlangsung sehingga 28 Spetember, dan ia menampilkan ruang pameran kereta, lounge eksklusif dan juga ruang penyambut tetamu. Dua buah kereta sport dipamerkan pada ruang tersebut iaitu Ferrari Portofino dan GTC4Lusso T. Menerusi pameran ini juga, Portofino sebenarnya telah membuat penampilan sulungnya yang di Malaysia sejak dilancarkan pada Mei lalu.

Menurut CEO Naza Automotive Group Datuk Samson Anand George, bilik pameran pop-up ini menawarkan prebiu yang baik bagi memberitahu segalanya tentang jenama tersebut. “Ferrari dikenali sebagai jenama yang begitu eksklusif, namun menerusi acara ini ia lebih mudah untuk diakses. Diletakkan diantara jenama mewah lain di Pavilion KL, bilik pameran pop-up ini benar-benar menawarkan pengalaman gaya hidup berkisar pemilikan Ferrari kepada pelanggan,” katanya.

Sempena dengan pameran ini, Ferrari Malaysia turut menjalankan peraduan di Instagram sehingga 20 Spetember 2018, dan terbuka untuk sesiapa sahaja yang mempunyai akaun IG yang sah. Pertandingan tersebut menawarkan pelbagai barangan rasmi Ferrari sebagai hadiah.

Bagaimana untuk menyertainya? Anda haya perlu menjadi pengikut di laman Instagram Ferrari Malaysia, kemudian anda perlu hadir ke Ferrari Pop-Up Experience ini bagi mengambil gambar. Foto yang diambil perlu dimuat naik pada laman IG anda sendiri, disertakan dengan kapsyen yang menarik bersama tanda pagar #ferraripopupmy, serta tag rakan anda pada kasyen berkenaan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required