Volkswagen Polo edisi Black & White dilancarkan – harga RM68,488, terhad 11 unit dan hanya di Lazada

Volkswagen Polo edisi Black & White dilancarkan – harga RM68,488, terhad 11 unit dan hanya di Lazada

Sebagai lanjutan kepada edisi Volkswagen ‘JOIN’ bagi model Polo, Vento, Tiguan dan Passat, Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) sekali lagi bekerja sama dengan Lazada bagi Polo Black & White. Terhad 11 unit, edisi istimewa ini akan dijual secara eksklusif hanya di Lazada sempena festival beli-belah 11.11 yang akan berlangsung pada 11 November ini.

Polo Black & White akan dijual pada harga RM68,488 atas jalan tanpa insurans; harga ini turut termasuk aksesori tambahan bernilai RM7,500. Selain itu, bank rasmi promosi ini, Hong Leong Bank akan turut menawarkan kadar faedah tahunan serendah 1.11% bagi pinjaman lima tahun.

Untuk membuat tempahan, anda perlu menyediakan RM799, yang boleh dibayar menggunakan Lazada Wallet, kad kredit atau perbankan atas talian. Selepas itu, wakil jualan Volkswagen akan menghubungi anda untuk tindakan lanjut.

Edisi Black & White ini menggunakan asas dari Polo 1.6 Comfort Line Vienna (dijual RM74,990) dengan enjin 1.6 liter empat-silinder petrol (105 PS/153 Nm) dan padanan transmisi automatik enam-kelajuan Tiptronic.

Tema bagi edisi ini seperti dicadangkan namanya, hitam dan putih, dengan warna badan yang ditawarkan hanyalah Candy White. Ia disertai dengan kemasan hitam, termasuk pada bahagian spoiler belakang, sisi, rim 15-inci Riverside serta perumah cermin sisi. Filem penapis haba juga disertakan sekali, dengan kemasan kulit hitam dan unit audio R340G dengan App-Connect merupakan ciri standard dari kereta asal.

“Cara pelanggan membeli kenderaan telah berubah. Kami berbangga untuk menjadi sebahagian daripada pengeluar yang memainkan peranan ke arah itu. Kerjasama kami dengan Lazada telah menunjukkan hasilnya sebelum ini – Beetle dan barisan model JOIN. Ini menunjukkan pembeli memanfaatkan saluran atas talian untuk mencari tawaran terbaik,” jelas Pengarah Urusan VPCM, Erik Winter.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 

Comments

  • Ahahahahahahahahahahahahhhahahahaha hi guys let join me for one big laughhhh hahahahahahahhaahhahahahahahahahahahahaha

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
 

Add a comment

required

required