Kawasaki lancar barisan minyak pelincir 4T motosikal

Kawasaki lancar barisan minyak pelincir 4T motosikal

Buat pertama kalinya di Malaysia, Kawasaki Motors (Malaysia) Sdn Bhd telah melancarkan barisan produk minyak pelincir motosikal tulen untuk pasaran dan ia adalah hasil daripada kerjasama dengan Idemitsu dari Jepun. Pengalaman luas dalam industri, teknologi serta kawalan kualiti adalah antara sebab Idemitsu dipilih sebagai rakan kongsi oleh Kawasaki buat kali pertama.

Minyak pelincir baru Kawasaki ini boleh didapati dalam dua jenis utama untuk enjin empat strok, tetapi mempunyai gred yang sama iaitu Semi Sintetik 10W40 dan Sintetik Penuh 10W40. Ia akan dijual di kedai Kawasaki GT World, Ninja Shop dan Green Station dengan harga masing-masing RM29.90 dan RM39.90 untuk setiap botol satu liter.

Kedua-dua minyak pelincir ini dapat membantu menambahkan kecekapan penggunaan bahan api, kualiti penukaran gear dan juga prestasi klac basah yang digunakan pada motosikal Kawasaki. Selain daripada itu, kemampuan minyak ini untuk bertindak cemerlang pada suhu rendah dapat membantu mengurangkan kesan kepada enjin apabila ia dihidupkan waktu sejuk.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required