Volvo Cars Malaysia buka pusat 3S baharu di Melaka

Volvo Cars Malaysia buka pusat 3S baharu di Melaka

Bagi memudahkan lagi pelanggan bahagian selatan tanah air, Volvo Cars Malaysia (VCM) kini memperkenalkan satu lagi pusat 3S mereka di Melaka. Fasiliti yang terletak di Jalan Tun Sri Lanang dalam Bandar Melaka berkenaan dioperasikan oleh Seong Hoe Motors.

Pembukaan pusat baharu ini juga adalah seiring dengan program transformasi VCM yang telah bermula dua tahun lalu, serta menyaksikan implementasi Volvo Retail Experience (VRE) untuk semua fasiliti pengedar Volvo seluruh negara. VRE ini merupakan standard yang komprhensif yang membabitkan semua aspek kritikal di jaringan pengedar – dari rupa dan rasa pada bilik pameran hingga ke kualiti servis yang diberikan pada pelanggan.

“Kami sedang fokus bagi mewujudkan pengalaman konsisten untuk konsumer yang mencerminkan nilai penting kami. Adalah penting untuk kami kekalkan penampilan berinspirasikan Scandinavia pada kereta dalam bilik pameran kami dan juga pada pusat servis,” kata pengarah urusan VCM Lennart Stegland.

Pusat 3S baharu di Melaka ini menampilkan enam ruang servis pada pusat servis yang turut mampu untuk menguruskan model-model hibrid plug in T8 Twin Engine terbaharu. Seong Hoe juga bukanlah nama baharu dalam industri kerana mereka berpengalaman dalam perniagaan pelbagai jenama kereta buatan Eropah.

Pusat 3S Volvo baharu di Melaka ini dibuka dari 9 pagi hingga 6 petang pada Isnin hingga Sabtu, manakala Ahad dan cuti umum ia akan beroperasi dari pukul 11 pagi hingga 5 petang.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required