Program Pas Tanpa Had My50 fasa kedua diperluaskan ke Pulau Pinang pertengahan 2019 – Anthony Loke

Program Pas Tanpa Had My50 fasa kedua diperluaskan ke Pulau Pinang pertengahan 2019 – Anthony Loke

Pas Perjalanan Tanpa Had My50 yang dilancarkan pada Disember lalu bakal diperluaskan ke Pulau Pinang pula.

Menurut Menteri Pengangkutan, Anthony Loke Siew Fook, ia adalah bagi pengguna bas RapidPenang dan fasa kedua tersebut disasarkan dilaksana menjelang pertengahan tahun ini, laporan Bernama.

Katanya lagi, beliau sudah meminta Prasarana untuk segera mengkaji, sekali gus menghasilkan cadangan.

Ditanya sama ada ia akan diperluas bagi perkhidmatan Rapid Ferry di Pulau Pinang, Loke berkata ia terserah kepada Prasarana untuk mengkaji kesesuaian dan mencadangkannya di dalam kertas kerja.

Loke turut berkata, fasa pertama bagi My50 yang turut dilancarkan bersama My100 untuk pengguna di Lembah Klang mencatatkan peningkatan jualan memberangsangkan, dengan 30,653 pas My100 dijual hanya dalam tempoh tujuh hari bulan ini berbanding 34,472 untuk sepanjang bulan lalu, manakala pas My50 sebanyak 726 pas berbanding 851 untuk tempoh sama.

“Walaupun belum capai sasaran tetapi ini satu unjuran memberangsangkan, saya yakin ada lebih ramai akan langgan, sasaran kita ialah supaya dapat 200,000 sekurang-kurangnya setiap bulan,” katanya.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required