Bermaz perkenalkan servis percuma untuk lima-tahun

Bermaz perkenalkan servis percuma untuk lima-tahun

Bermaz Motor telah mengumumkan semua kenderaan baru Mazda yang didaftarkan bermula 1 Januari 2019 akan ditawarkan dengan pakej tempoh jaminan lima-tahun/100,000 km penyelenggaraan percuma. Ini merupakan penambah-baikan kepada pakej tempoh jaminan tiga-tahun yang diberikan sebelum ini. Bagaimanapun, model trak pikap BT-50 tidak termasuk di dalam penawaran berkenaan.

Sama seperti sebelum ini, penyelenggaraan percuma diberikan kepada semua kenderaan Mazda, termasuk kos buruh, alat ganti dan minyak pelincir yang digunakan bagi setiap kali servis berjadual kenderaan terbabit.

Pakej penyelenggaraan percuma terbaru ini dipadankan dengan tempoh jaminan kepada semua kenderaan Mazda, iaitu lima-tahun atau 100,000 km (yang mana dahulu) yang diberikan sejak Februari 2017. Pelanggan juga boleh menikmati nilai tambahan servis lepas jualan yang lain seperti Bantuan Tepi Jalan Mazra 24-jam, Mazda Mobile Service dan Mazda Previlege Card.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required