Harga minyak 16-22 Februari – petrol naik, diesel kekal

Harga minyak 16-22 Februari – petrol naik, diesel kekal

Harga minyak dari 16-22 Februari 2019 ada sedikit perubahan berbanding minggu lalu. Harga bahan api petrol akan naik satu sen seliter, manakala harga diesel pula kekal sama seperti sedia ada.

Ini menjadikan harga jualan bagi petrol RON 95 bagi tempoh seminggu ke hadapan ialah RM1.98 seliter, sementara bagi RON 97 pula pada harga RM2.28 seliter.

Bagi diesel pula, harganya untuk seminggu ke depan kekal seperti minggu lalu. Diesel Euro 2M akan dijual pada harga RM2.18 seliter, manakala diesel Euro 5 akan dijual pada harga 10 sen lebih tinggi seperti biasa, menjadi RM2.28 seliter.

Semua harga ini akan kekal sehingga Jumaat, 22 Februari 2019 nanti.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required