Volvo Cars Malaysia buka pusat 3S Setia Alam secara rasmi – dioperasikan oleh Motion Beyond Sdn Bhd

Volvo Cars Malaysia buka pusat 3S Setia Alam secara rasmi – dioperasikan oleh Motion Beyond Sdn Bhd

Bagi memberikan capaian lebih mudah kepada pemilik Volvo di Setia Alam dan Klang, Volvo Cars Malaysia (VCM) secara rasmi membuka fasiliti 3S terbaharunya yang terletak di Setia Avenue, Setia Alam. Pusat 3S yang terletak di kawasan strategik berkenaan dioperasikan oleh satu lagi pengedar baharu VCM iaitu Motion Beyond Sdn. Bhd.

“Sejak kami mulakan pelan transformasi, kami nampak galakan luar biasa dari pelanggan berdasarkan tinjauan yang dijalankan. Sebagai jenama yang bersandarkan masyarakat, ini merupakan penunjuk yang penting bahawa kami sedang menuju kearah yang betul,” kata Lennart Stegland, Pengarah Urusan VCM.

Sehingga kini VCM mempunyai 11 pengedar di seluruh negara, dengan lima daripadanya beroperasi untuk pelanggan-pelanggan di Kuala Lumpur dan Lembah Klang. Usaha syarikat berkenaan tidak akan terhenti setakat ini kerana mereka berminat untuk membuka lebih banyak fasiliti di kawasan lain dalam negara, terutamanya di kawasan-kawasan yang masih belum diteroka.

Volvo Cars Malaysia buka pusat 3S Setia Alam secara rasmi – dioperasikan oleh Motion Beyond Sdn Bhd

“Perkara yang paling penting untuk kami adalah untuk mendapatkan pengedar-rakan kongsi kompeten yang bersungguh dengan jenama dan memastikan bahawa mereka mewakili jenama dengan cara yang betul secara konsisten – ini janji kami kepada pelanggan,” tambah Stegland.

Motion Beyond sudahpun berada 15 tahun dalam industri automotif. Untuk fasiliti 3S di Setia Alam ini, ia sudahpun mencapai standard bilik pameran dan servis global Volvo iaitu standard Volvo Retail Experience (VRE).

Bilik pameran berkenaan lengkap dengan lounge untuk pelanggan dan juga studio bagi memudahkan pilihan warna, opsyen dan aksesori yang diperlukan untuk pembeli kereta baharu Volvo. Manakala untuk servis, pusat ini mempunyai tiga ruang kerja untuk menyelesaikan tugas-tugas menyelenggara dan pembaikkan.

Bilik pameran Volvo Setia Alam dibuka bermula pukul 9 pagi hingga 7 petang untuk Isnin hingga Sabtu, dan dari pukul 10 pagi hingga 5.30 petang pada hari Ahad dan cuti am. Manakala pusat servis pula beroperasi bermula 9 pagi hingga 5 petang dari Isnin hingga Sabtu, dan tutup pada hari Ahad serta kelepasan am.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required