Mitsubishi 4Sure Thrill – peluang ‘taxi ride’ bersama juara Rali Dakar Hiroshi Masuoka dan Leona Chin

Mitsubishi 4Sure Thrill – peluang ‘taxi ride’ bersama juara Rali Dakar Hiroshi Masuoka dan Leona Chin

Perhatian untuk peminat Mitsubishi Ralliart – hujung minggu ini, 9 hingga 10 Mac 2019, anda berpeluang untuk bertemu dengan lagenda Rali Dakar pasukan berkenaan iaitu Hiroshi Masuoka di acara Mitsubishi 4Sure Thrill bertempat di tempat letak kereta luar, Pusat Konvensyen Setia City (SCCC).

Bukan sahaja berjumpa, malah anda turut berpeluang untuk ‘taxi-ride‘ di dalam Mitsubishi Triton baharu bersama juara Rali Dakar musim 2002 dan 2003 di litar off-road yang di reka khas untuk acara berkenaan. Selain Masuoka, anda juga boleh melakukan aktiviti yang sama dengan atlet sukan permotoran tempatan, Girl Drifter Leona Chin.

Selain itu, Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) juga menawarkan sesi pandu uji Triton baharu berkenaan kepada pengunjung di litar on-road dan off-road yang disediakan, membolehkan anda menguji prestasi trak pikap tersebut dan juga kebolehannya mengharungi laluan lasak menggunakan sistem Super Select 4WD II, off-road mode dan juga kawalan menurun bukit.

Jika anda bercadang untuk membeli model-model baharu Mitsubishi, ambil peluang pada acara ini kerana MMM menawarkan pelbagai faedah menarik. 1,000 pelanggan pertama yang mendaftarkan Triton baharu bakal menerima beg Thule Subterra yang berharga RM2,000, dan baucer kad petrol bernilai RM30 serta payung Ralliart untuk 30 orang pertama pemilik Mitsubishi baharu.

Anda yang sekadar hadir untuk merasai pengalaman 4Sure Mitsubishi ini juga ditawarkan dengan pelbagai hadiah menarik. Bagi 100 peserta pertama yang melengkapkan semua komponen pengalaman; taxi ride berkelajuan tinggi, pandu uji di litar off-road berhalangan dan juga di litar jalan raya, anda akan ‘dibelanja’ dengan kopi Starbuck oleh MMM.

Penganjur juga akan menjalankan pertandingan foto dan video 4Sure Thrill, di mana pemenang akan menerima baucer kad petrol bernilai RM800, kad Touch n Go bernilai RM500 dan baucer Tesco bernilai RM300 untuk pemenang pertama, kedua dan ketiga. Cabutan bertuah dengan hadiah-hadiah bernilai RM5,000 juga akan diadakan pada acara berkenaan.

Acara ini akan bermula pada pukul 10 pagi dan tamat pada 8 malam setiap hari. MMM juga menyediakan pelbagai acara hiburan yang sesuai untuk seisi keluarga di Mitsubishi 4Sure Thrill ini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required