Shell Helix HX8 pelincir sintetik penuh diperkenalkan

Shell Helix HX8 pelincir sintetik penuh diperkenalkan

dav

Shell Malaysia Trading Sdn Bhd telah memperkenalkan minyak pelincir Shell Helix HX8, yang disifatkan sebagai minyak enjin premium sintetik penuh dengan harga yang mampu milik untuk pasaran tempatan. Minyak pelincir ini didatangkan dalam dua penawaran kelikatan yang berbeza; Shell Helix HX8 5W-40 dalam pek empat liter yang dijual pada harga RM165 (Semenanjung) dan RM166 (Sabah/Sarawak) serta Shell Helix HX8 5W-30 pada harga RM180 (Semenanjung) dan RM181 (Sabah/Sarawak).

“Shell Helix HX8 ini menawarkan minyak pelincir sintetik penuh premium dengan prestasi yang sama pada harga yang lebih rendah untuk memberikan yang terbaik kepada kereta anda tanpa kompromi,” jelas Pengurus Besar Pemasaran Shell Lubricants, May Tan.

Dengan teknolgi Flexi Molecule adaptif, minyak pelinciri ini melindungi enjin dengan cara menyesuaikannya terhadap keadaan dan gaya pemanduan harian oleh pemandu. Ia menawarkan 58% lebih baik bagi kawalan pendapan bersuhu tinggi dan kestabilan likatan, pelindungan hakisan dengan 78% lebih baik dalam keadaan jalan sesak serta pelindungan kehausan komponen sebanyak 40% lebih tinggi.

Shell Helix HX8 pelincir sintetik penuh diperkenalkan

edf

Sempena pengenalannya, sebanyak 888 pek Shell Helix HX8 akan ditawarkan kepada pemilik kenderaan yang mendaftar di www.shell.com.my/helix888. Tiada pembelian perlu dibuat dan pemenang bertuah akan menerima kod promosi melalui SMS.

Sebagai tambahan, pembelian ShellHelix HX8 juga akan melayakkan pengguna untuk menikmati program kesetiaan Shell Advantage and Rewards (SHARE) yang menawarkan minyak enjin Shell percuma daripada mata pembelian terkumpul serta Shell Helix Engine Warranty (SHEW) percuma bagi kereta bawah lapan tahun atau 150,000 km.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required