Porsche cetak semula semua manual pengguna – lebih 700 model lama, dari 365 hingga 911 generasi 996

Porsche cetak semula semua manual pengguna – lebih 700 model lama, dari 365 hingga 911 generasi 996

Mungkin mendapat permintaan kerana model-model lamanya kini menjadi tumpuan dalam pasaran kereta-kereta klasik, Porsche telah mencetak semula kesemua manual pengguna untuk kesemua model-model produksi yang pernah dijual.

Ya, semua. Ini bermaksud dari model 356 hingga 911 generasi 996, kesemua lebih 700 manual pengguna model yang pernah diproduksi oleh Porsche boleh dibeli di pengedar sah Porsche di seluruh dunia, termasuk model-model yang sangat rare seperti Porsche 959.

Manual-manual berkenaan adalah 100 peratus sama dengan cetakan asal yang diberikan semasa setiap model berkenaan dibeli baharu dahulu. Jadi dari segi rekaan kulit, segala grafik dan kesemua maklumat di dalamnya seperti bagaimana untuk mengoperasikan setiap fungsi dalam kereta, dimensi dan spesifikasi masih kekal serupa.

Bukan itu sahaja, Porsche turut mencetak semula booklet waranti dan juga jadual penyelenggaraan untuk sekitar 100 model terpilih. Jika anda malas untuk ke pengedar sah Porsche, semua manual ini turut boleh dibeli secara dalam talian menerusi laman sesawang Porsche Classic.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required