Perodua tawar kerusi keselamatan kanak-kanak GearUp dengan harga promosi sempena Aidilfitri

Perodua tawar kerusi keselamatan kanak-kanak GearUp dengan harga promosi sempena Aidilfitri

Bagi bergiat lebih aktif dalam kempen penggunaan kerusi keselamatan kanak-kanak di dalam kenderaan sebelum penguatkuasaan bermula pada tahun 2020, Perodua akan menawarkan Kerusi Keselamatan Kanak-Kanak ISOFIX GearUp dengan harga promosi RM660 untuk Kerusi Infant dan RM780 untuk Kerusi Toddler, dikurangkan daripada masing-masing RM785 dan RM975. Kempen promosi ini berlangsung mulai 13 Mei (hari ini) hingga 30 Jun 2019.

Naib Presiden Perodua Auto Corporation Sdn Bhd Datuk Ahmad Suhaimi Hashim yang juga merangkap Pengerusi Jawatankuasa Keselamatan Perodua berkata, “Kesedaran dan pematuhan yang masih kurang terhadap penggunaan kerusi keselamatan kanak-kanak di kalangan para pengguna jalan raya Malaysia amat membimbangkan, kerana kanak-kanaklah yang paling terdedah kepada bahaya ketika berada di dalam kenderaan yang bergerak.”

Dilancarkan pada Oktober 2017, Kerusi Keselamatan Kanak-Kanak ISOFIX GearUp ditawarkan dalam dua model – Kerusi Infant dan Kerusi Toddler. Kerusi Infant sesuai untuk bayi yang beratnya sehingga 13 kg dan boleh didapati dalam warna merah atau kelabu, manakala Kerusi Toddler adalah untuk kanak-kanak yang beratnya antara 9-36 kg dan ditawarkan dalam warna merah atau hitam.

Malah sepanjang Ramadan ini juga, Perodua akan menjalankan kempen untuk mendidik, memberi kesedaran serta mempromosikan kepentingan penggunaan kerusi keselamatan kanak-kanak di dalam kenderaan, terutamanya semasa perjalanan balik kampung untuk berhari raya.

“Sebagai pengeluar kenderaan Malaysia, ia menjadi tanggungjawab kami untuk mendidik dan memberi kesedaran kepada para pelanggan kami serta masyarakat ramai mengenai keselamatan jalan raya. Kami sedar bahawa pendidikan adalah satu proses jangka panjang, namun kami akan terus komited terhadap usaha tersebut.

“Penasihat jualan dan servis kami yang sah di cawangan Perodua berdekatan anda amat berbesar hati untuk menjelaskan penggunaan dan manfaat Kerusi Keselamatan Kanak-Kanak ISOFIX GearUp serta kaedah pemasangan yang betul,” ujar Suhaimi lagi.

Dalam masa yang sama, Perodua turut menawarkan diskaun caj buruh sebanyak 50% apabila pelanggannya membelanjakan RM170 dan ke atas, sebelum cukai dan diskaun, di dalam satu resit. Tawaran ini boleh didapati di semua pusat servis sah Perodua di seluruh negara pada 14hb, 16hb, 21hb dan 23hb Mei (1 petang – 5 petang), 27hb-31hb Mei (8 pagi – 5 petang) dan 3hb Jun (8 pagi – 5 petang).

“Kempen keselamatan ini amat penting bagi kami kerana kami percaya keselamatan itu hak semua. Perodua akan terus berusaha untuk meningkatkan piawaian keselamatan kami demi kepentingan para pelanggan kami dan masyarakat Malaysia. Perodua mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat berpuasa kepada yang beragama Islam, dan kepada semua rakyat Malaysia, pandulah dengan cermat, selamat dan berhemah selalu,” ujar Suhaimi

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required