Shell, Toyota sedia pemeriksaan percuma musim Raya

Shell, Toyota sedia pemeriksaan percuma musim Raya

Jika anda masih belum sempat untuk hantar kenderaan untuk servis sempena cuti Hari Raya Aidilfitri minggu hadapan, mungkin kempen pemeriksaan percuma yang dilakukan oleh Toyota dan Shell ini mungkin pilihan terbaik anda. Lebih menarik, ia terbuka untuk semua jenama kenderaan.

Jangan risau kalau kenderaan anda bukan dari jenama Toyota, sebab perkhidmatan ini diberikan tidak mengira jenama kenderaan yang digunakan. Setiap kenderaan yang dihantar akan diberikan pemeriksaan menyeluruh 36-poin secara percuma, dan hanya mengambil masa sekitar 15 minit sahaja.

Sebanyak 20 stesen-stesen Shell terpilih seluruh negara akan terlibat dengan kempen ini, bermula dari 23-25 Mei di Sarawak, 23-26 Mei di Sabah dan 30 Mei-2 Jun di Semenanjung. Bagi pemilik kenderaan Toyota yang menghantar kenderaan ke lokasi terlibat, anda akan menerima baucar potongan harga untuk alat ganti sebanyak 10%. Selain itu, 10 pelanggan terawal setiap hari turut akan meneruma baucar bahan api bernilai RM10 dari Shell.

“Ini merupakan kerjasama pertama Toyota dengan Shell Malaysia bagi kempen keselamatan sebagai sumbangan kami untuk menjadikan jalanraya kita lebih selamat. Kami menyokong sepenuhnya usaha kerajaan untuk mengurangkan kemalangan jalanraya dan melalui kempen ini, kami ingin membantu memastikan kenderaan yang digunakan itu berada dalam keadaan baik untuk perjalanan balik kampung,” ujar Presiden UMW Toyota Motor Sdn Bhd, Ravindran K.

“Kami telah memilih dengan teliti stesen-stesen Shell yang strategik untuk menjalankan pemeriksaan percuma ini. Ia dipilih tidak hanya berdasarkan kedudukan lokasi yang baik, tetapi turut disokong oleh rangkaian perkhidmatan lain yang turut disediakan di stesen-stesen berkenaan,” jelas Pengarah Urusan Shell Malaysia Trading Sdn Bhd dan Shell Timur Sdn Bhd, Shairan Huzani Husain.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required