PROLINTAS umum operasi lorong tambah nilai di AKLEH dan GCE ditamatkan mulai 1 Julai ini

PROLINTAS umum operasi lorong tambah nilai di AKLEH dan GCE ditamatkan mulai 1 Julai ini

Kumpulan Syarikat PROLINTAS telah mengumumkan dua lebuhraya seliaanya iaitu Lebuhraya Bertingkat Ampang-Kuala Lumpur (AKLEH) dan Lebuhraya Koridor Guthrie (GCE) akan menghentikan operasi lorong tambah nilai berkuatkuasa 1 Julai 2019.

Menurut CEO (Projek dan Operasi) PROLINTAS, Ir. Rostam Shahrif Tami, pemberhentian lorong tambah nilai ini bagi melancarkan pergerakan trafik dan mengurangkan kesesakan yang disebabkan oleh pengguna beratur di lorong tersebut di plaza tol.

“Bagi pengguna AKLEH, dicadangkan untuk melakukan transaksi tambah nilai Touch ‘n Go di Pejabat Operasi AKLEH. Manakala di GCE pula, pengguna boleh berbuat demikian di lorong berlapis Touch ‘n Go Plaza Tol Bukit Jelutong (arah utara), kawasan Rehat & Rawat Elmina (arah selatan dan utara) dan hentian sebelah Lagong,” ujar Ir.Rostam.

Sambungnya lagi, selain itu, pengguna juga boleh melakukan transaksi tersebut menerusi perkhidmatan eWallet (Direct Pay) di semua plaza tol di GCE.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required