GALERI: W213 Mercedes-Benz E200 SportStyle Avantgarde 2019 – varian permulaan berharga RM330k

GALERI: W213 Mercedes-Benz E200 SportStyle Avantgarde 2019 – varian permulaan berharga RM330k

Pada bulan Mac lalu, Mercedes-Benz Malaysia telah melancarkan barisan E-Class W213 baru untuk pasaran tempatan tetapi varian E 200 SportStyle Avantgarde masih belum ada di pusat pameran. Sekarang, ia sudah tiba dan kami bawakan kepada anda galerinya. Varian permulaan bagi E-Class ini dijual pada harga RM329,888 tidak termasuk insurans.

Kuasa penggerak model ini datang daripada enjin petrol empat silinder turbo 2.0 liter M264, yang digabungkan bersama transmisi automatik sembilan kelajuan 9G-Tronic, menghasilkan 194 hp (197 PS) pada 5,500 rpm dan 320 Nm tork dari 1,650 hingga 4,000 rpm yang dihantar kepada roda belakang.

Untuk kelengkapan, E 200 datang dengan pakej Avantgarde, dan bahagian luarnya ditingkatkan lagi dengan pakej SportStyle. Perincian pakej ini termasuk kemasan krom bawah bampar dan kemasan krom gelap berkilat pada bampar belakang. Barangan bahagian luar lain yang diberikan standard adalah rim 18 inci, lampu utama LED High Performance dengan Adaptive Highbeam Assist dan kamera undur.

Masuk ke dalam, tempat duduk dan beberapa bahagian lain dibalut dengan kulit Artico, serta terdapat kemasan aluminium carbon-grain dan kayu liang terbuka di konsol tengah. Anda juga akan menerima sistem kawalan suhu Thermatic, dua panel paparan 12.3 inci, tempat duduk larasan kuasa dengan fungsi memori, pengecas telefon pintar tanpa wayar dan lampu suasana.

Untuk bahagian infotainmen, terdapat unit Audio 20 yang disokong dengan Android Auto dan Apple CarPlay, dan ia boleh dikawal menggunakan pad sesentuh yang diletakkan di konsol tengah atau pad Touch Control pada stereng yang dibalut dengan kulit Nappa. Pada ciri keselamatan, ia dilengkapi Blind Spot Assist, Active Brake Assist and Active Parking Assist.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required