Empat pemenang bertuah bawa balik Toyota Vios

Empat pemenang bertuah bawa balik Toyota Vios

UMW Toyota Motor Sdn Bhd hari ini mengumumkan senarai pemenang bertuah bagi kempen As Never Before Bonanza yang berlangsung dari 1 Januari hingga 30 April 2019. Sepanjang tempoh berkenaan, pelanggan yang membeli dan mendaftarkan kenderaan Toyota mereka sebelum 30 April 2019 berpeluang untuk memenangi satu daripada hadiah utama sebuah Toyota Vios 1.5G.

Empat pemenang bertuah yang membawa pulang Vios berkenaan ialah Pugalendran A/L Chelliah, Lee Yian Ling, Siti Aishah Binti Mohd Said dan Hasmynor Bin Ahmad yang dipilih melalui pembelian mereka dari cawangan-cawangan berbeza dari seluruh negara.

Selain itu, pelanggan yang mencuba model kenderaan Toyota di bilik pameran juga berpeluang untuk memenangi hadiah pakej percutian bernilai dari RM5,000 hingga RM8,000 serta peranti elektronik seperti iPad, VIVO NEX serta Samsung Note 9. Mereka yang bertuah memenangi hadiah-hadiah ini pula terdiri daripada Ng Joon Ka, Kok Beng Hin dan Lukman Hakim Bin Kamarudin.

“Kami sangat gembira dengan maklum balas yang diterima daripada orang ramai terhadap kempen As Never Before Bonanza yang berlangsung sepanjang empat bulan pertama tahun ini. Dengan model-model terkini di bilik pameran, ia merupakan peluang kepada pelanggan untuk memandu dan mengalami sendiri apa yang ditawarkan oleh kenderaan Toyota,” jelas Presiden UMW Toyota Motor, Ravindran K.

Orang ramai boleh mengetahui tentang promosi-promosi akan datang serta maklumat berkaitan produk dan perkhidmatan lain di laman web toyota.com.my atau mengunjungi sendiri cawangan pengedar sah di seluruh negara.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required