Pengunjung beli Mercedes-Benz GLC di paultan.org PACE 2018 menang cabutan bertuah bernilai RM25k

Pengunjung beli Mercedes-Benz GLC di paultan.org PACE 2018 menang cabutan bertuah bernilai RM25k

Sudahlah cukup gembira dengan kereta baru, kemudian ia ditambah lagi dengan percutian mewah yang bernilai RM25,000. Itulah yang terjadi kepada Ng Leong Teck apabila beliau dinamakan sebagai pemenang hadiah utama cabutan bertuah di acara paultan.org Premium Auto Car Expo (PACE) 2018, dikuasakan oleh Petron Blaze 100 Euro 4M.

Ng datang ke PACE 2018 kerana berminat dengan sebuah kenderaan lain, tetapi beliau telah diyakinkan oleh seorang sahabat untuk membeli Mercedes-Benz GLC 200 daripada pengedar jenama itu, Hap Seng Star. Menariknya, kawan Ng juga membeli SUV yang sama.

Ng adalah satu daripada 100 pelanggan pertama yang menempah kereta di PACE, yang sekaligus melayakkan beliau menerima baucar minyak Petron RM500, baucar perincian kenderaan Kuziq Glanz RM500, baucar basikal elektrik mini Stigo RM500 dan baucar Self-Healing Paint Protection Film Door Cups oleh Llumar yang berharga RM500.

Pengunjung beli Mercedes-Benz GLC di paultan.org PACE 2018 menang cabutan bertuah bernilai RM25k

PACE 2018 berlangsung dari 3 hingga 4 November tahun lalu di Setia Alam Convention Centre, dengan mencatat jumlah pengunjung hampir 20,000 orang. Kebanyakan pengunjungnya adalah pembaca laman we paultan.org, kerana 90% daripada pemasaran, promosi serta publisiti yang dibuat adalah melalui platform Driven iaitu paultan.org dan CarBase.my.

Sepanjang dua hari PACE 2018 berlangsung, 214 buah kereta berharga lebih RM50 juta berjaya dijual dengan 180 daripadanya adalah kereta baru dan 34 kereta terpakai. Hap Seng Star menjual 79 buah Mercedes-Benz manakala Wheelcorp Premium yang merupakan pengedar BMW dan MINI menjual 54 buah kenderaan.

Kebanyakan kenderaan yang terjual di PACE 2018 adalah sedan SUV premium, tetapi model lain yang termasuk dalam senarai adalah seperti beberapa Volkswagen Golf R, Mercedes-AMG dan BMW 740Le plug-in hybrid. Jumlah kenderaan yang terjual adalah satu kali ganda lebih tinggi daripada sasaran dan 70% pembeli menamakan paultan.org sebagai rujukan utama untuk segala informasi berkenaan automotif.

Pengunjung beli Mercedes-Benz GLC di paultan.org PACE 2018 menang cabutan bertuah bernilai RM25k

Selain daripada jualan, jenama premium juga memilih PACE 2018 untuk membuat pengenalan serta pra tonton model baru. SUV Audi Q2 dan Audi Q5 generasi kedua membuat penampilan pertamanya di acara ini, bersama juga SUV Jaguar E-Pace dan sedan Volkswagen Arteon.

“Kami ingin mengucapkan tahniah kepada Mr Ng atas kemenangan hadiah utama ini, dan kami berharap beliau dapat menikmatinya sepenuh mungkin, sama seperti beliau menikmati kereta baru beliau! Kami sangat terkejut dengan hasil PACE 2018 kerana ia melebihi sasaran jumlah pengunjung serta juga jualan kenderaan. Kami juga ingin mengucapkan terima kasih kepada semua yang memberi sokongan, dan harapnya tahun ini ia juga akan sama berjaya,” kata ketua bahagian pengisian Driven, Hafriz Shah.

Tahun ini PACE akan berlangsung sekali lagi di Setia Alam Convention Centre 2 hingga 3 November. Hadiah utama cabutan bertuah untuk tahun ini bernilai RM25,000 dan pengunjung juga boleh menikmati pelbagai lagi tawaran menarik lain sewaktu acara berlangsung. Teruskan bersama kami!

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required