Indian Motorcycle perkenal model 2020 berenjin 1.9L

Indian Motorcycle perkenal model 2020 berenjin 1.9L

Hasil daripada maklum balas pengguna, Indian Motorcycle akan melancarkan beberapa model yang menggunakan buat pertama kalinya, enjin V-twin Thunder Stroke 116 yang mempunyai kapasiti 1,901 cc, dengan sistem penyejukan udara dan tork 168 Nm.

Enjin ini akan digunakan secara standard pada model Springfield Dark Horse, Chieftain, Chieftain Dark Horse, Chieftain Limited, Chieftain Elite, Roadmaster dan Roadmaster Dark Horse, sementara enjin 1,819 cc Thunder Stroke 111 syarikat itu masih akan digunakan pada model Chief Dark Horse, Chief Vintage, Chieftain Classic dan Springfield.

Satu lagi perkara yang menjadi perhatian pada model Indian 2020 adalah sistem infotainmen Ride Command dengan Connected Services. Operasi sistem ini akan dipaparkan pada skrin tujuh inci di bahagian kokpit dan datang dengan pemproses quad-core untuk paparan yang lebih baik dan fungsi baru seperti info trafik dan cuaca, navigasi dan paparan yang boleh diubah mengikut kegemaran.

Bergantung kepada model, motosikal Indian tahun 2020 ini boleh datang dengan fairing hadapan, rim 17 atau 19 inci, beg barangan tepi yang mengikut bentuk badan, kotak barangan belakang, fender hadapan panjang, pemanas tangan serta penghadang angin boleh laras.

Kemudiannya, Chieftain Elite yang merupakan model bagger paling premium Indian datang dengan sistem audio PowerBand yang 50% lebih kuat berbanding model biasa. Pilihan warna model 2020 ini juga ada pelbagai, berserta jalur pinstripe.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required