MYPerodua Nation 2019 ditangguhkan akibat jerebu

MYPerodua Nation 2019 ditangguhkan akibat jerebu

Akibat masalah jerebu yang sedang melanda Malaysia, Perodua telah mengambil keputusan untuk menangguhkan penganjuran karnival MYPerodua Nation 2019 sehingga ke tarikh yang bakal ditetapkan kemudian. Sepatutnya karnival terbabit bakal berlangsung pada hujung minggu ini, dari 20 hingga 22 September, bertempat di Setia City Oval Lawn, Setia Alam.

“Indeks Pencemaran Udara (API) pada kawasan terbabit dilaporkan telah melebihi 200, iaitu mencapai tahap yang tidak sihat. Justeru, atas dasar keprihatinan, Perodua enggan membiarkan para pelanggan, pengunjung dan juga kakitangan kaki dalam risiko.

“Kami memohon maaf sepenuh hati di atas penangguhan karnival ini. Malah, kami sedang mengkaji semua alternatif untuk tetap menganjurkannya dalam masa terdekat ini,” ujar Presiden dan CEO Perodua, Dato’ Zainal Abidin Ahmad.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required