Audi Centre Setia Alam mula beroperasi – fasiliti empat tingkat, tampil identiti korporat terkini

Audi Centre Setia Alam mula beroperasi – fasiliti empat tingkat, tampil identiti korporat terkini

Audi telah membuka pusat 3S baharu di Setia Alam, dengan keluasan hampir 60,000 kaki persegi dan turut menampilkan konsep binaan Audi Terminal. Fasiliti 4S setinggi empat tingkat ini turut menampilkan identiti korporat terkini, termasuk untuk bahagian Jualan, Servis, Alat Ganti dan ruang Body & Paint.

Menurut Audi, kelengkapan yang digunakan adalah menepati standard yang ditetapkan oleh Audi AG. Sempena dengan pembukaannya, orang ramai dijemput untuk ke Audi Centre Setia Alam Open Haus pada 4-5 Oktober ini. Beberapa model terkini Audi akan dipamerkan, dan pelbagai promosi serta hadiah menarik bakal diberi.

Ketua Jabatan Audi Malaysia, Markus Schuster berkata, ” Tahun ini, kami telah mengembangkan portfolio model kami di Malaysia termasuk barisan SUV terkini, dari kompak Q2 hinggalah ke saiz penuh Q8. Kami juga memperkenalkan sedan premium terkini, termasuklah Audi A6, A7 Sportback dan Audi A8. Kerjasama dengan rakan kongsi kami, diharap kami dapat terus memberikan pengalaman dan pemilikan terbaik untuk para peminat Audi.”

Pengarah urusan Rimau International, Masamitsu Kokoi berkata, “Pembukaan Audi Centre Setia Alam ini merupakan kejayaan bagi kami sebagai pengedar Audi di Malaysia dan ini merupakan kerjasama pertama kami di luar pasaran negara kami. Dengan kapasiti yang meningkat bagi fasiliti baharu jenama ini, kini kami mampu memberikan kelengkapan yang lebih baik untuk para pelanggan/”

Audi Centre Setia Alam terletai di No. 22A, Persiaran Setia Dagang, Setia Alam, Seksyen U13, 40170 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan. Pusat servis dibuka dari Isnin hingga Sabtu, dari 8.30 pagi hingga 5.30 petang, sementara bilik pameran jualan pula beroperasi setiap hari dari jam 9.30 pagi hingga 6.30 petang. Untuk maklumat lanjut, anda boleh hubungi pengedar di talian 03-33626555.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required