Ducati pengeluar pertama dedah jentera MotoGP 2020

Ducati pengeluar pertama dedah jentera MotoGP 2020

Musim baru bagi perlumbaan MotoGP akan bermula pada 8 Mac 2020, iaitu di Qatar, dan Ducati menjadi pasukan pertama yang mendedahkan jentera mereka. Walaubagaimanapun, apabila perlumbaan sudah bermula nanti mungkin ada lagi perubahan pada beberapa bahagian jentera Desmosedici GP20 ini, jadi ia hanya adalah sekadar tontonan grafik yang mereka akan gunakan.

Khidmat Andrea Dovizioso dan Danillo Petrucci masih lagi dikekalkan, bersama penaja utama seperti Philip Morris International (Mission Winnow), Audi Sport, Lenovo, NetApp, Shell, Riello, Valsir, Unipol Sai dan Akrapovic.

“Kami telah meninggalkan musim 2019 di belakang, satu tahun yang menyaksikan kami mendapat tempat kedua dalam kedudukan pelumba, buat kali ketiga berturut-turut melalui Dovizioso. Beliau mendapat sembilan kali podium dan dua kali juara. Pada masa sama, Petrucci juga memberikan emosi yang luar biasa kepada kami dengan kemenangan di Mugello, iaitu litar yang kami telah menjadi juara selama tiga tahun yang lepas,” kata pengurus kanan Ducati Corse, Luigi Dall’Igna.

Beliau turut menambah,”Sasaran utama kami masih lagi sama: untuk mendapatkan gelaran juara. Tahun 2020 akan menjadi lebih tegang dan mencabar dengan terdapat 20 perlumbaan dalam kalendar dan pesaing kami semakin kompetitif. Sebab itulah kami perlu meningkatkan komitmen.”

“Kedua-dua Ducati dan saya bekerja keras untuk kembali lebih kuat berbanding sebelum ini. Jika dibandingkan dengan tahun lepas, saya jangka akan terdapat lebih banyak pesaing yang kompetitif dan saya yakin kami akan dapat terus menunjukkan trend yang positif,” kata Dovizioso.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required