Petronas rai CNY 2020 dengan kempen #Celebratelikeneverbefore – pelbagai ganjaran menanti

Petronas rai CNY 2020 dengan kempen #Celebratelikeneverbefore – pelbagai ganjaran menanti

Sempena dengan Tahun Baharu Cina (CNY) 2020 yang bakal disambut esok, seperti kebiasaan, Petronas juga tidak ketinggalan dalam meraikan perayaan ini dengan kempennya eksklusif untuk para pelanggan. Kali ini kempen #Celebratelikeneverbefore dianjurkan mulai 23 Januari lalu, menawarkan pelbagai promosi dan baucer diskaun di stesen Petronas termasuklah Kedai Mesra, Setel, Tealive, Dunkin’, Shopee dan Touch ‘n Go.

Menurut Pengarah Urusan dan CEO Petronas Dagangan Berhad (PDB), “Tahun ini kami mahu meraikan para pelanggan dengan ganjaran yang lebih hebat. Bersama rakan niaga kami, pelbagai hadiah dan ganjaran menarik menanti para pelanggan bertuah.”

Untuk menggalakkan penggunaan aplikasi Setel, PDB menawarkan cashback bernilai RM5 untuk pengguna baharu yang mendaftar dengan Setel dan menambah nilai e-wallet sebanyak RM30. Penggunaan aplikasi ini membantu mengelakkan anda dari beratur panjang ketika membuat pembayaran sebelum mengisi minyak atau membeli barangan di stesen Petronas.

Selain itu, dengan pengisian minyak minima RM30, pelanggan juga bakal menerima paket angpow eksklusif Petronas dan nikmati diskaun RM2 dengan setiap pembelian minuman Tealive di stesen Petronas terpilih. Malah juga berpeluang mendapat diskaun sebanyak RM6 untuk t-shirt 6th times World Constructors’ Championship.

Bagi pelanggan yang mengisi minyak dengan nilai RM50 dan ke atas, anda bakal menerima secawan kopi percuma dari Dunkin’ (hanya di stesen terpilih yang ada cawangan Dunkin’). Menariknya juga, semua pelanggan bakal dapat kod promosi khas dari Shopee.

Bila isi minyak di Petronas, jangan pula singgah membeli minuman dan makanan ringan di Kedai Mesra. Ada tawaran menarik dengan harga istimewa daripada 26 jenama yang mengambil bahagian. Anda berpeluang membeli bekas air edisi istimewa Star Wars dengan hanya RM49.90 apabila berbelanja minimum RM10 atau pun pembelian minyak pelincir Petronas Syntium (4L) yang juga bakal mendapat botol thermos Syntium dan beg sandang secara percuma.

Seperti mana yang pernah paultan.org laporkan sebelum ini, tiada lorong tambah nilai dibuka di plaza tol PLUS di seluruh negara. Jadi, jika anda menambah nilai kad Touch ‘n Go di stesen Petronas dari 23 hingga 29 Januari, tiada caj tambahan sebanyak RM0.50 yang bakal dikenakan.

Petronas rai CNY 2020 dengan kempen #Celebratelikeneverbefore – pelbagai ganjaran menanti

Seperti tradisi tahunan sebelum ini, PDB juga bakal menawarkan kopi Nescafe dan makanan ringan kepada para pelanggan menerusi kempen Coffee Break di 160 stesen Petronas yang mengambil bahagian. Ia berlangsung pada tarikh 23-24 Januari dan 1-2 Februari 2020.

Bukan itu sahaja, dengan kerjasama Hong Leong Yamaha Motor Sdn Bhd, PDB juga menawarkan pemilik motosikal untuk melakukan pemeriksaan percuma motosikal mereka, selain pemeriksaan kesihatan untuk semua pelanggan, dengan kerjasama St.John Ambulance Malaysia di stesen terpilih. Malahan dengan kerjasama Majlis Keselamatan Jalan Raya, program berhubung keselamatan jalan raya juga akan dianjurkan.

Selain itu, PDB turut memaklumkan kempen Mesra Bonanza masih berjalan sehingga 31 Januari ini. Untuk menyertainya, pelanggan hanya perlu berbelanja minimum RM30 untuk mengisi minyak atau membeli barangan di Kedai Mesra. Antara hadiah yang berpeluang dimenangi termasuklah 2,000 mata ganjaran Mesra (bersamaan nilai RM200), 3 hadiah utama bernilai RM100,000 dan juga wang tunai RM3,000 untuk 14 pemenang.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required