GALERI: KTM dedah penampilan jentera MotoGP 2020

Dengan musim 2020 yang hampir bermula, KTM menjadi pengeluar seterusnya yang menunjukkan livery jentera kedua-dua pasukan factory dan juga satellite mereka. Untuk pasukan factory, penampilannya masih sama, tetapi pasukan satellite pula menyaksikan sedikit perubahan.

Khidmat Pol Espargaro terus digunakan dalam pasukan factory KTM, di mana ini adalah musim keempat beliau mengendalikan RC16, manakala satu lagi pelumba adalah Brad Binder yang baru saja masuk pertama kali dalam kategori MotoGP tahun ini sebagai rookie.

Keadaan dalam pasukan satellite juga hampir serupa di mana Miguel Oliveira terus bersama KTM, memasuki musim kedua, dan beliau disertai oleh seorang lagi rookie, Iker Lecuona. Bagi musim 2020 ini, ia adalah musim kedua di mana KTM mempunyai empat jentera RC16 di petak permulaan MotoGP.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required