Renault Captur ditawarkan secara langganan dalam pakej percubaan – RM57 sehari, tiada had perjalanan

Renault Captur ditawarkan secara langganan dalam pakej percubaan – RM57 sehari, tiada had perjalanan

Dalam usaha untuk mempromosikan pemilikan kenderaan melalui pelan langganan, TC Euro Cars telah memperkenalkan Renault Subscription Trial Package bagi mereka yang berminat untuk merasai pengalaman bersama Renault Captur dan kesenangan menggunakan model langganan.

Pakej percubaan ini ditawarkan untuk tempoh tujuh hari, dan ia melibatkan kos cuma RM399 (bayaran pendahuluan satu kali), sekaligus menjadikan harganya untuk satu hari adalah RM57. Tiada had batuan ataupun deposit, anda cuma perlu bayar harga pakej dan boleh membawa keluar Captur tersebut. Sudah tentu, terdapat beberapa dokumen yang perlu diisi, termasuk salinan kad pengenalan, lesen memandu dan kad kredit.

Setelah tempoh tujuh hari tersebut tamat, pelanggan yang mahu terus memandu Captur itu boleh memilih pakej Renault Subscription Fixed ataupun Switch Plans. Secara asasnya, Renault Subscription membenarkan anda “menyewa” kenderaan tersebut sepenuhnya, tanpa perlu memikirkan bayaran pendahuluan yang tinggi atau komitmen jangka masa panjang. Anda juga tidak perlu fikir tentang servis dan kejatuhan harga.

Captur yang dilancarkan di Malaysia menggunakan enjin empat-silinder turbo 1.2 liter TCe 120, yang mampu menghasilkan kuasa sehingga 120 PS dan 205 Nm tork. Ia dipadankan dengan transmisi Efficient Dual Clutch (EDC) enam-kelajuan, dengan kuasa disalurkan ke roda hadapan.

Renault Subscription Trial Package kini dalam fasa percubaan, dan kerana itu ia hanya boleh didapati di kawasan tengah Semenanjung Malaysia sahaja, dengan jumlah kenderaan yang terhad. Sekiranya berminat, sila lawat Renault E-Store atau hubungi 1800-18-8663.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required