Proton rai pemenang peraduan Servis & Menang

Proton rai pemenang peraduan Servis & Menang

Seorang pemilik Proton Iriz, Azrul Firdaus Ramli, jurutera jaminan kualiti, telah terpilih sebagai pemenang utama peraduan Servis & Menang Proton. Dengan menghantar Iriz miliknya untuk diselenggara di Pusat Servis Kecemerlangan Proton yang terletak di Subang Jaya, beliau telah berjaya membawa pulang sebuah Proton Saga Premium AT baharu.

Peraduan Servis & Menang ini dianjurkan bertujuan untuk memberi ganjaran kepada pemilik kereta Proton yang menghantar kereta mereka untuk diservis secara tetap dan bagi mengetengahkan lagi pusat-pusat servis Syarikat yang diiktiraf. Peraduan yang berlangsung dari 15 Ogos hingga 15 November 2019 ini turut menerima kerjasama daripada Petronas.

Lebih daripada 125,000 pelanggan telah menghantar kereta mereka dalam tempoh peraduan tersebut dan peserta yang layak dikehendaki memuat naik gambar kereta mereka di Facebook dan disertakan dengan keterangan gambar yang kreatif. Kemudian, pihak pengurusan Proton telah memilih pemenang berdasarkan kreativiti mereka.

Proton rai pemenang peraduan Servis & Menang

“Hubungan antara sebuah jenama automotif dan pelanggannya bermula daripada penjualan sebuah kereta. Dalam tempoh kitaran pemilikan selama lima tahun, pelanggan akan kembali untuk melakukan servis atas pelbagai sebab dan ini dilihat sebagai peluang untuk PROTON menonjolkan pengalaman jenamanya yang premium.

“Strategi ini telah mendorong Syarikat untuk melabur dalam rangkaian 3S/4S yang komprehensif dan dalam pada masa yang sama membantu memastikan kereta- kereta dijaga dengan baik oleh juruteknik terlatih, yang mana akan meningkatkan nilai Syarikat dalam jangka masa panjang,” kata Dr Li Chunrong, Ketua Pegawai Eksekutif Proton.

Setakat ini, Proton telah mempunyai sebanyak 121 cawangan, iaitu jumlah yang dijangka akan meningkat dengan sasaran sebanyak 150 cawangan menjelang akhir tahun ini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required