Semua video MotoGP diberikan percuma sementara perlumbaan ditangguh – tiada bayaran langganan

Semua video MotoGP diberikan percuma sementara perlumbaan ditangguh – tiada bayaran langganan

Selain siaran perlumbaan secara langsung melalui stesen televisyen, MotoGP juga ada menyediakan pelbagai lagi video melalui laman web mereka. Walaubagaimanapun, ia hanya boleh ditonton selepas anda melanggan MotoGP VideoPass pada harga tertentu bergantung kepada tempoh yang dimahukan.

Sekarang, sementara perlumbaan masih lagi ditangguh akibat daripada perintah kawalan pergerakan bagi mengelakkan penyebaran virus Covid-19, MotoGP memberikan akses kepada semua video ini secara percuma kepada orang ramai. Sekiranya anda peminat perlumbaan motosikal, ini pastinya merupakan sedikit berita gembira di waktu suram.

Anda bukan sahaja boleh menonton ulangan perlumbaan dari tahun 1992 hingga Qatar 2020, tetapi juga pelbagai lagi video istimewa seperti dokumentari, temu ramah khas, sorotan waktu-waktu bersejarah, keadaan di sebalik perlumbaan serta pelbagai lagi.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 

Comments

 

Add a comment

required

required