Perlumbaan MotoGP akan diadakan secara virtual hujung minggu ini – enam pusingan di Litar Mugello

Perlumbaan MotoGP akan diadakan secara virtual hujung minggu ini – enam pusingan di Litar Mugello

Perlumbaan MotoGP musim 2020 cuma sempat berlangsung untuk satu pusingan sahaja, iaitu di Qatar dan itupun cuma melibatkan kategori Moto2 dan Moto3. Dengan keadaan yang bertambah buruk sekarang, kita masih tidak tahu bila siri perlumbaan ini akan disambung semula.

MotoGP tidak mahu peminat mereka bosan menunggu, jadi sebelum ini mereka telah menawarkan semua video dalam arkib mereka secara percuma melalui laman web. Sekarang, ada satu lagi hiburan untuk peminat MotoGP – perlumbaan akan diadakan secara virtual hujung minggu ini menggunakan permainan MotoGP™19 Videogame.

Antara pelumba yang sudah mengesahkan penyertaan mereka adalah Marc Marquez, Alex Marquez, Maverick Viñales, Aleix Espargaro, Alex Rins, Joan Mir, Fabio Quartararo, Iker Lecuona, Miguel Oliveira serta Francesco Bagnaia, dan mereka akan berlumba dalam litar Mugello sebanyak enam pusingan. Sebelum perlumbaan sebenar akan terdapat sesi ujian masa untuk menentukan kedudukan permulaan.

Perlumbaan virtual ini akan disiarkan secara langsung melalui laman web motogp.com, esport.motogp.com dan beberapa saluran lain dalam media sosial pada 29 Mac, jam 15:00 GMT+2 (21:00 waktu Malaysia). Setiap pemain akan berlumba dalam bilik persendirian khas, lengkap dengan semua kelengkapan permainan video ini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required