Naza Group sumbang RM1.25j untuk Tabung COVID-19

Naza Group sumbang RM1.25j untuk Tabung COVID-19

Syarikat Kumpulan Naza berbesar hati untuk menyumbang sebanyak RM1.25 juta kepada Tabung COVID-19 kelolaan kerajaan. Pengerusi kumpulan dan CEO Naza SM Nasarudin SM Nasimuddin berkata, “Kami harap dengan sumbangan ini mampu mengurangan bebanan kewangan kepada mereka yang terjejas terutamanya buat pengamal perubatan, polis dan tentera serta barisan hadapan yang membantu menguruskan situasi ini dan memastikan kita kekal selamat.

“Selain daripada sumbangan kewangan ini, Kumpulan Naza akan aktif membantu Kementerian Kesihatan dalam menangani krisis yang tidak pernah terjadi sebelum ini. Sebagai rakyat Malaysia, kita mesti bersama untuk melalui tempoh kritikal yang bakal berlaku,” katanya.

Buat setakat ini, tabung berkenaan telah pun menerima lebih daripada RM10 juta sumbangan dari pelbagai pihak. Sehingga 29 Mac 2020, hampir 38,000 individu telah disaring untuk pengesanan wabak coronavirus ini, dengan mencatatkan 2,626 kes positif.

Esok bakal bermula fasa kedua Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang akan diperketatkan lagi. Justeru, kerjasama dari kita semua sangat diperlukan untuk sama-sama membantu pihak kerajaan memutuskan rantaian penularan COVID-19 ini. #duduksajadirumah #juststayathome

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required