VPCM lancar Volkswagen eShowroom – beli VW secara dalam talian, dari Lazada, penjimatan tambahan

VPCM lancar <em>Volkswagen eShowroom</em> – beli VW secara dalam talian, dari Lazada, penjimatan tambahan

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) telah melancarkan bilik pameran secara dalam talian sepanjang fasa kedua Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) sehingga 14 April ini. Langkah ini dilihat bersesuaian kerana semua bilik pameran VW di seluruh negara tutup sepanjang PKP.

Bilik pameran dalam talian yang digelar ‘Volkswagen eShowroom’, memudahkan pelanggan untuk ‘bertemu pengedar’ menerusi hujung jari sahaja. Malahan VPCM turut memberikan tawaran dalam talian istimewa. Bukan itu sahaja, VPCM turut bekerjasama dengan platform e-dagang Lazada, seperti sebelum ini.

“Keselamatan para pelanggan dan pekerja kami adalah keutamaan kami dan ini antara peranan yang kami ambil untuk membantu mencegah penularan wabak pandemik COVID-19. Volkwagen eShowroom ini disediakan untuk pelanggan yang bverminat untuk membeli kenderaan Volkswagen sepanjang tempoh PKP, dengan tawaran menarik yang turut disediakan,” ujar Pengarah Urusan VPCM Erik Winter.

VPCM lancar <em>Volkswagen eShowroom</em> – beli VW secara dalam talian, dari Lazada, penjimatan tambahan

Klik untuk besarkan

Penjimatan yang ditawarkan bagi model Volkswagen adalah seperti carta di atas. Kalau mahu tawaran tersebut, pelanggan hanya perlu ‘berkunjung’ ke Volkswagen eShowroom menerusi laman web rasmi VPCM, pilih model yang berkenan di hati, isi borang tempahan secara dalam talian, pilih wakil pengedar Volkswagen dan klik untuk hantar borang berkenaan. Kemudian, tunggu panggilan daripada Volkswagen Customer Care untuk pengesahan.

Jika membeli di Lazada pula, pergi terus ke Volkswagen flagship store, pilih model yang berkenan dan klik “beli sekarang”. Bayaran tempahan sebanyak 1% adalah bagi tempahan yang dibuat dan anda akan menerima pengesahan melalui email daripada Lazada. Kemudian Volkswagen Customer Care akan menghubungi anda untuk pengesahan dan pemilihan wakil pengedar. Pendaftaran dan penghantaran kenderaan akan dilakukan apabila PKP tamat kelak.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required