Volkswagen lancarkan kempen servis “Welcome Back”

Volkswagen lancarkan kempen servis “Welcome Back”

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) kini melancarkan kempen “Welcome Back” di bawah usaha Volkswagen Care sedia ada dan mensasarkan pemilik kenderaan Volkswagen yang terkesan akibat Perintah Kawalan Pergerakan (PKP). Syarikat itu menggesa pelanggan terlibat untuk mendaftar dan membuat tempahan untuk temujanji servis kenderaan mereka melalui laman web, yang kemudiannya akan disusuli oleh petugas bagi menetapkan perincian lanjut.

VPCM memaklumkan temujanji berkenaan mesti dibuat dalam tempoh 30 hari selepas PKP ditamatkan. Semua pelanggan yang mendaftar dalam tempoh ini turut akan menerima cenderahati. Mereka yang tidak menuntut servis penyelenggaraan percuma atau bukan ahli Volkswagen Care Plus (VCP) layak untuk mendapat baucar tambahan bernilai RM50 bagi minyak enjin.

Selain itu, VPCM juga mencadangkan mereka yang memasuki tahun kelima pemilikan kenderaan untuk mendaftar di dalam program yang disediakan untuk mebolehkan mereka menikmati manfaat yang disediakan. Ini termasuklah tiga baucar servis 20%, bantuan tepi jalan selama dua tahun dan pakej ganti bateri di lokasi 24 jam.

Bagi jaminan pula, Volkswagen akan terus memberikan jaminan pelindungan bagi kenderaan yang tidak dapat mengikut jadual servis yang sepatutnya sepanjang PKP ini. Bagi yang berkenaan, anda boleh klik di sini untuk menempah temujanji “Welcome Back”, dan ketahui cara memuat turun aplikasi Volkswagen Care.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required