ETCM lancar bilik pameran dalam talian Nissan

ETCM lancar bilik pameran dalam talian Nissan

Pasti ramai yang sedia maklum, Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) telah dilanjutkan sehingga 28 April 2020 sebagai mempertingkatkan usaha untuk memutuskan rantaian penularan COVID-19. Justeru, masih banyak premis perniagaan terpaksa terus ditutup, ini termasuklah bilik pameran.

Walau bagaimana pun, ada beberapa pengeluar kenderaan memutuskan untuk melancarkan bilik pameran maya, sebagai cara untuk pelanggan boleh menempah kenderaan secara dalam talian. Ini termasuklah Edaran Tan Chong Motor Sdn. Bhd. (ETCM) yang turut mengambil inisiatif yang sama.

ETCM lancar bilik pameran dalam talian Nissan

Bagi pelanggan yang ingin menempah mana-mana model terkini Nissan, bolehlah melayari laman web rasmi syarikat tersebut di www.nissan.com.my, untuk mengetahui promosi terkini. Malahan laman web berkenaan telah dipertingkatkan dengan memperkenalkan bilik pameran dalam talian Nissan. Ia bertujuan membolehkan para pelanggan untuk menghantar borang tempahan secara dalam talian.

Dalam tempoh 24 jam selepas borang tersebut dihantar, wakil jualan Nissan akan menghubungi pelanggan terbabit. Malah turut boleh membuat temujanji bagi sesi pandu uji selepas berakhirnya PKP. Menurut ETCM, semua urusan pendaftaran dan penghantaran kenderaan yang ditempah akan dilakukan selepas tamat PKP.

Untuk maklumat lanjut mengenai perkara berkaitan, bolehlah terus melayari laman web rasmi Nissan atau pun menghubungi Pusat Perkhidmatan Pelanggan Nissan di talian 1800-88-3838.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required