Hyundai bawa unit pandu uji terus kepada pelanggan

Hyundai bawa unit pandu uji terus kepada pelanggan

Sime Darby Auto Hyundai (SDAH) kini menganjurkan kempen “Test Drive to You” yang membawakan kepada pelanggan unit pandu uji terus kepada mereka. Caranya mudah; anda buat tempahan untuk sesi yang diinginkan, dan penasihat jualan akan bawa kereta Hyundai kepada anda.

“Kempen ini merupakan satu perkhidmatan ekslusif oleh SDAH bertujuan untuk mendekati pelanggan walaupun di mana mereka berada. Kami mempunyai enam cawangan jualan SDAH di Semenanjung Malaysia yang menawarkan perkhidmatan ini. Mereka yang berhasrat hanya perlu mendaftar minat mereka dan SDAH akan mengaturkan sesi pandu uji terus ke rumah atau pelanggan,” ujar Pengarah Urusan Hyundai-Sime Darby Motors, Low Yuan Lung.

Semua urusan berkenaan pula akan dijalankan mengikut SOP seperti yang telah digariskan oleh kerajaan Malaysia. Ini termasuklah sanitasi permukaan dan juga menjaga jarak sosial ketika sesi ini berlangsung.

Hyundai bawa unit pandu uji terus kepada pelanggan

Semua kenderaan akan disanitasi sebelum dan juga selepas setiap sesi pandu uji, topeng muka disediakan untuk pelanggan dan juga penasihat jualan, cecair sanitasi tangan untuk semua, pemeriksaan suhu badan (sesi tidak akan diteruskan sekiranya ada individu yang suhu badannya melebihi 37.5 C) serta penasihat jualan akan duduk di kerusi belakang sepanjang sesi memandu.

Cawangan SDAH yang terlibat dengan kempen ini adalah seperti berikut; Ara Damansara, Bangsar, Jalan Klang Lama, Ipoh, Prai di Pulau Pinang dan Skudai di Johor. Promosi terkini termasuk rebat sehingga RM13,000, tertakluk kepada had stok.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required