Peugeot Malaysia lancar bilik pameran maya

Peugeot Malaysia lancar bilik pameran maya

Nasim Sdn Bhd, pengedar rasmi bagi jenama Peugeot di Malaysia, telah mengumumkan pelancaran bilik pameran dalam talian, Peugeot e-Showroom, menerusi laman web rasmi mereka. Dengan adanya bilik pameran dalam talian ini, ia lebih memudahkan lagi pelanggan untuk mencari dan membeli mana-mana model terbaharu jenama ini termasuk Peugeot 3008 SUV Plus dan Peugeot 5008 SUV Plus.

Dengan melayari www.peugeot.com.my/online-showroom, kini pelanggan boleh menempah mana-mana model terbaharu Peugeot dengan empat langkah mudah iaitu pilih kenderaan yang diingini, isi data peribadi pada borang tempahan, klik serahan permohonan dan anda akan dihubungi oleh penasihat jualan Peugeot untuk proses selanjutnya.

Peugeot juga menawarkan sesi pandu uji di sekitar kawasan kediaman pelanggan yang memohon untuk memandu uji mana-mana model jenama ini dan kereta berkenaan akan dihantar ke alamat diberikan.

“Walau pun kami telah kembali membuka perniagaan seperti biasa, namun kami tetap mengutamakan keselamatan para pelanggan dan kakitangan kami. Sesuai dengan prinsip baharu ini, kami menawarkan persekitaran tanpa rasa bimbang untuk para pelanggan menerusi pelancaran bilik pameran dalam talian ini,” kata Dato’ Nik Hamdam Nik Hassan, CEO Kumpulan, Kumpulan Automotif, Naza Corporation Holdings.

Bagi pelanggan yang berminat untuk berkunjung ke mana-mana bilik pameran atau pusat servis Peugeot, proses sanitasi harian diimplementasikan setiap hari di semua premis jenama ini. Malahan unit kereta pandu uji dan material penyelenggaran juga akan disanitasi setiap kali selepas sesi pandu uji atau penyelenggaraan.

Sempena dengan pengurangan cukai jualan sehingga 31 Disember ini, Peugeot Malaysia turut memberikan tawaran penjimatan sehingga RM19,000 (tertakluk pada terma dan syarat). Pelanggan yang membeli model 3008 atau 5008 Plus akan diberikan waranti lima-tahun dan penyelenggaraan percuma selama tiga-tahun termasuk alat ganti dan kos buruh.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required