Range Rover Evoque 2020 akan diperkenalkan hari ini — ikuti majlis pelancaran digitalnya di sini, 11 pagi

Range Rover Evoque generasi kedua akan diperkenalkan secara rasmi untuk pasaran Malaysia hari ini, pada jam 11 pagi. Ikut serta sesi pelancaran digital berkenaan bersama kami, di sini atau menerusi laman Facebook rasmi Jaguar Land Rover Malaysia.

Evoque generasi kedua untuk Malaysia ini juga akan menerima teknologi ClearSight di depan dan belakang; Clearsight Ground View akan memaparkan pandangan 180-darjah bahagian bawah dan depan kenderaan, begitu juga dengan bahagian belakang kenderaan.

Bagi sistem infotainmen, Evoque baru ini akan menampilkan ciri InControl Touch Pro Duo dengan dua skrin sentih 10-inci serta sebuah paparan digital 12.3-inci untuk pemandu. Kelengkapan keselamatan aktif juga termasuk bantuan mengekalkan lorong, serta peninjau keadaan pemandu yang akan memberikan amaran audio dan visual sekiranya ia mengesan pergerakan mengejut disebabkan keadaan pemandu yang letih.

Unit enjin yang ditawarkan untuk pasaran tempatan ialah 2.0 litre Ingenium turbocas petrol, kemungkinan dalam versi janaan 300 PS dan digandingkan dengan kotak gear automatik sembilan-kelajuan dengan pacuan semua roda. Untuk laluan yang lebih mencabar, ciri Terrain Response 2 datang sebagai standard, sementara kemampuan meredah air kini ialah 600 mm – tambahan 100 mm berbanding model sebelum ini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required