Ducati Malaysia tambah waktu jaminan motosikal yang terkesan akibat banjir di pusat pameran dan servis

Ducati Malaysia tambah waktu jaminan motosikal yang terkesan akibat banjir di pusat pameran dan servis

Pada 17 April lalu, pusat pameran dan servis Ducati Petaling Jaya telah dilanda banjir akibat hujan lebat dan sejumlah motosikal pameran serta milik pelanggan berada di premis berkenaan. Demi membantu pemilik yang menerima kesannya, Ducati Malaysia kini menawarkan program jaminan tambahan “Complimentary Ownership Enhancement Programme.”

Dalam program ini, pemilik motosikal yang terkesan akibat banjir ini akan diberikan tambahan waktu jaminan selama 12 bulan, pemeriksaan 38 bahagian serta bantuan tepi jalan 12 bulan oleh Allianz General Insurance. Semuanya adalah percuma.

Penawaran program tambahan waktu jaminan ini juga telah diberitahu kepada semua pemilik yang terjejas, dan status baik pulih motosikal akan diberitahu dari semasa ke semasa. Ducati Malaysia juga memberi jaminan kepada pelanggan bahawa keperluan mereka kini adalah kepentingan utama dan mereka akan terus menyediakan servis yang terbaik.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required