UMW Toyota Motor (UMWT) telah memperkenalkan satu pakej penyelenggaraan baru untuk pemilik kenderaan Toyota, dipanggil sebagai Toyota Service Savers (TSS). Ia boleh dibeli bersama dengan kenderaan dan dimasukkan sekali dalam pelan Toyota EZ Beli.

Pakej TSS ini sebenarnya adalah seperti pembayaran awal untuk kos servis berkala kenderaan, dan dikira bersama penjimatan yang diberi. Jika anda telah mendapatkan pakej ini, apabila anda menghantar kereta untuk servis biasa, anda tidak perlu membayar apa-apa kerana telah dibayar melalui TSS.

Pakej TSS ini boleh digunakan pada semua 85 pusat servis berdaftar Toyota di dalam negara, dalam tempoh lima tahun selepas pembelian. Harganya bermula dari RM3,220 untuk Vios (penjimatan RM469), sehinggalah RM6,030 untuk Hilux (penjimatan RM922).

Pakej TSS merangkumi semua keperluan servis bagi selang masa yang disyorkan, dan termasuk dengan bendalir serta alat ganti. Satu lagi manfaat untuk pembeli TSS ini adalah mereka akan diberi diskaun 10% untuk alat ganti tertentu dan 20% untuk penjajaran serta pengimbangan roda, serta pakej servis pendingin hawa di pusat servis Toyota.