Pusat servis Toyota Taman Mayang dinaiktaraf ke 2S

Pusat servis Toyota Taman Mayang dinaiktaraf ke 2S

UMW Toyota Motor telah mengumumkan pusat servis Toyota di Taman Mayang, Petaling Jaya, kini telah dinaiktaraf daripada pusat 1S ke 2S. Ia merupakan sebuah pusat servis lengkap, mempunyai 10 ruang servis untuk meningkatkan kecekapan operasi setiap hari. Premis berkenaan diselenggara oleh 20 orang juruteknik mahir yang telah menerima latihan khusus untuk mengendalikan hal-hal servis bagi kenderaan Toyota.

Terletak di No. 24-28, Jalan SS25/34, Taman Perindustrian Mayang, Petaling Jaya, Selangor, pusat 2S yang dikendalikan oleh pengedar sah Toyota, Unitedstar Corporation Sdn Bhd, komited untuk memberikan perkhidmatan selepas jualan kepada para pelanggan yang berada di sekitar Petaling Jaya dan kawasan yang berhampiran dengannya.

“Premis pengedar yang moden ini mencerminkan standard tinggi yang diamalkan oleh Toyota bagi layanan terhadap pelanggan. Di seluruh dunia, rangkaian pengedar Toyota memberikan keutamaan dalam menyediakan pengalaman terbaik, termasuk servis lepas jualan dengan standard yang tinggi,” jelas Timbalan Pengerusi, UMW Toyota Motor, Akio Takeyama.

Waktu operasinya adalah dari jam 8 pagi hingga 5.30 petang, dan dibuka pada setiap hari Isnin hingga Sabtu. Bagi temujanji servis, pelanggan boleh menghubungi talian 03-78875885.

“Sejak 2005, Unitedstar Corporation telah menjadi pengedar sah Toyota, dengan hanya mempunyai sebuah bilik pameran untuk jualan bertempat di Aman Suria, Damansara. Ini diikuti dengan pembukaan sebuah pusat 3S baharu di Taman Nilai Perdana, Seremban pada tahun 2019.

“UMW Toyota berbesar hati dapat melihat perkembangan dan kejayaan perniagaan ini yang selari dengan falsafah “Pelanggan Didahulukan” yang kami amalkan,” ujar Presiden UMW Toyota Motor, Ravindran K.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required