Mitsubishi buka bilik pameran baharu di Temerloh

Mitsubishi buka bilik pameran baharu di Temerloh

Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) telah melancarkan pusat 3S terbaharunya yang terletak di Temerloh, Pahang. Dikendalikan oleh pengedar bertauliahnya, Auto Raya Timur, pusat 3S ini terletak di Lot 9301 & 9297, Batu Tiga, Jalan Mentakab, Temerloh.

Ini merupakan antara bilik pameran terbaharu yang mewakili tagline global jenama berkenaan, “Drive Your Ambition” dan membuktikan komitmen jitu MMM untuk memberikan perkhidmatan terbaik buat para pelanggannya.

“Saya ingin mengucapkan tahniah kepada Auto Raya Timur, kerana berjaya melancarkan bilik pameran pertamanya di Temerloh, Oleh kerana Mitsubishi Motors Malaysia bakal memperkenalkan Mitsubishi XPander di Malaysia, bilik pameran baharu di Temerloh ini turut mewakili komitmen kami untuk meletakkan pelanggan sebagai keutamaan, termasuk memberikan mereka pengalaman penjualan dan selepas jualan yang selesa ketika mereka mengunjungi bilik pameran kami, “kata Tomoyuki Shinnishi, Ketua Pegawai Eksekutif MMM.

Mitsubishi buka bilik pameran baharu di Temerloh

Dibina di kawasan berkeluasan lebih 11,000 kaki persegi, pusat 3S ini mampu mempamerkan tiga kenderaan dalam satu masa, malah turut menyediakan beberapa kemudahan untuk para pelanggan termasuk ruang lounge yang dilengkapi sambungan Wifi. Manakala pusat servisnya pula dilengkapi dengan enam petak penyelenggaraan.

Kini MMM telah pun mempunyai sejumlah 52 bilik pameran (dengan 46 daripadanya adalah pusat 3S) dan 52 pusat servis di seluruh Malaysia. Manakala di Timur Malaysia pula, MMM memiliki 14 bilik pameran dengan tujuh daripadanya di Sarawak dan tujuh lagi di Sabah.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required