Ducati akan perkenalkan model baru 2021 dalam siri 5 episod video atas talian – saksikannya sendiri

Ducati akan perkenalkan model baru 2021 dalam siri 5 episod video atas talian – saksikannya sendiri

Saban tahun, Ducati mempunyai cara sendiri untuk memperkenalkan model baru, selain daripada menggunakan platform pameran motosikal, iaitu dengan mengadakan acara Ducati World Premiere. Pada tahun-tahun sebelum ini, mereka akan menjemput para media serta tetamu khas untuk menyaksikan acara pengenalan model baru tersebut di depan mata.

Tahun ini keadaannya berbeza. Dengan pandemik yang sedang melanda, sudah tentu acara yang melibatkan perkumpulan ramai orang dianggap sebagai satu risiko. Oleh itu, Ducati telah mengambil pendekatan lain dengan mengumumkan, Ducati World Premiere akan disiarkan atas talian dan dibahagikan kepada lima siri video.

Video pertama akan disiarkan pada 4 November, diikuti 11 November, 18 November, 25 November dan 2 Disember. Satu video teaser telah dikeluarkan untuk Ducati World Premiere ini dan ia menunjukkan pelbagai jenis keadaan seperti jelajah, litar, bandar dan gaya hidup.

Model baru yang akan diperkenalkan pula masih belum diumumkan, dan setakat ini kita cuma mengetahui yang pasti, Ducati akan memperkenalkan Multistrada yang menggunakan enjin baru V4 Granturismo. Selain daripada itu, pasti akan ada model daripada kategori lain yang akan diperbaharui. Anda juga boleh menonton sendiri video Ducati World Premiere 2021 di sini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required