Sime Darby Auto Selection buka pusat servis untuk kenderaan pelbagai jenama yang sudah tamat waranti

Sime Darby Auto Selection buka pusat servis untuk kenderaan pelbagai jenama yang sudah tamat waranti

Sime Darby Auto Selection (SDAS) telah membuka pusat servis pertama untuk kenderaan pelbagai jenama yang sudah tamat warantinya di Glenmari. Pusat ini dikatakan dapat memberi harga yang kompetitif jika dibandingkan dengan bengkel persendirian lain.

Menggunakan kelengkapan canggih dan pekerja yang terlatih, SDAS memberitahu pusat servis ini dibuka untuk melengkapi khidmat selepas jualan OEM dan pemilik kenderaan yang sudah tamat warantinya boleh menikmati kualiti servis yang sama seperti pusat servis rasmi yang mengikut jenama.

“Pembukaan fasiliti selepas jualan ini berlaku pada masa yang tepat untuk memenuhi keperluan pemilik, yang sentiasa mencari alternatif selepas waranti kenderaan mereka tamat. Melalui pusat servis sehenti ini, pemilik, terutamanya yang mempunyai beberapa kenderaan berlainan jenama boleh menikmati lebih kesenangan pada satu pusat servi yang menawarkan khidmat berkualiti pada harga yang tidak boleh ditandingi,” kata pengarah urusan runcit dan pengedaran Sime Darby Motors, Jeffrey Gan.

Sime Darby Auto Selection buka pusat servis untuk kenderaan pelbagai jenama yang sudah tamat waranti

“Pelanggan kini lebih berpengetahuan dan sentiasa sedar perubahan dalam pasaran. Dengan pusat servis baru dan inovatif ini, kami berharap dapat menarik keyakinan pelanggan supaya ia menjadi tempat pilihan untuk sebarang keperluan penyelenggaraan kenderaan mereka,” tambah beliau.

Selain kerja-kerja servis biasa seperti penukaran minyak hitam dan penapis, pusat servis SDAS ini juga menyediakan khidmat penjajaran dan pengimbangan tayar, pendingin hawa dan penghapusan kuman, baik pulih, basuh kenderaan serta pemeriksaan.

Pusat servis ini terletak di Lot 33, Temasya Industrial Park, Glenmarie, dan menempatkan enam ruang servis, ruang santai untuk pelanggan, serta sambungan Wi-Fi dan makanan ringan percuma. Mereka yang tidak boleh menghantar kenderaan secara sendiri juga boleh menggunakan khidmat pengambilan dan penghantaran. Ia dibuka dari jam 9 pagi hingga 5 petang untuk hari Isnin hingga Jumaat, sementara pada hari Sabtu ia hanya dibuka dari jam 9 pagi hingga 12.30 tengahari. Sebarang maklumat atau tempahan boleh dibuat melalui 03-40652502.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required