BMW 530i M Sport Dark Shadow Edition – RM392,800

BMW 530i M Sport Dark Shadow Edition – RM392,800

Mereka yang berminat ingin mendapatkan BMW 5 Series di Malaysia kini diberikan satu lagi pilihan terbaru, iaitu BMW 530i M Sport Dark Shadow Edition, yang datang dengan penampilan serba gelap yang menjadikannya lebih garang.

Model 5 Series G30 istimewa ini hanya akan dikeluarkan sebanyak 36 unit, dan ia dikuasakan oleh enjin empat silinder petrol turbo 2.0 liter B48 yang mampu menghasilkan kuasa 252 hp pada 5,200 – 6,500 rpm dan 350 Nm tork antara 1,450 hingga 4,800 rpm. Transmisi adalah unit automatik lapan kelajuan.

Keistimewaan model Dark Shadow Edition ini bermula dengan warna Carbon Black di bahagian luar dan kemudiannya ditambah dengan barang-barang Shadow Line, iaitu gril dan kemasan keliling tingkap yang berwarna hitam berkilat, serta rim M Performance 20 inci warna Orbit Grey yang juga dilengkapi dengan pemerhati tekanan angin tayar.

Pada bahagian dalam, pembeli diberikan pilihan kemasan kulit Dakota warna hitam dengan jahitan biru, atau Cognac dengan jahitan kontras. Dengan semua ini, BMW 530i M Sport Dark Shadow Edition dijual pada harga RM392,800 tidak termasuk insurans – lebih RM10,000 berbanding 530i M Sport biasa (RM382,800).

Menurut BMW Malaysia, sekiranya dibeli berasingan, kemasan Shadow Line dan rim M Performance itu bernilai RM37,000. Jadi melalui model keluaran istimewa ini, pembeli boleh berjimat banyak. Mereka yang berminat boleh membuat tempahan eksklusif melaluo BMW Shop Online bermula 4 Januari ini dan bayaran tempahan bermula pada RM1,000.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required