Volkswagen tawar rebat ang pao bernilai sehingga RM10k sempena promosi Tahun Baharu Cina

Volkswagen tawar rebat ang pao bernilai sehingga RM10k sempena promosi Tahun Baharu Cina

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) telah mula menganjurkan promosi istimewa sempena Tahun Baharu Cina (CNY) yang bakal berlangsung sehingga 28 Februari ini. Promosi ini melibatkan tawaran rebat “ang pao” bernilai RM1,000 bagi model Tiguan Allspace, Arteon dan Passat.

Bagi pelanggan yang membeli model buatan 2020 pula bakal menerima diskaun tambahan, termasuklah rebat bernilai RM3,500 bagi Tiguan Allspace dan RM2,500 untuk Arteon. Untuk pelanggan yang membeli Passat pula, diberikan pilihan sama ada menerima insurans percuma selama satu tahun atau pun rebat bernilai RM5,500.

Selain itu, pelanggan juga akan menerima penjimatan eksklusif sekiranya membuat pembelian kereta menerusi atas talian eShowroom. Tawaran ini termasuklah rebat bernilai RM3,500 untuk Tiguan Allspace, RM4,500 bagi Arteon dan Passat pula menerima RM3,500. Ditambah dengan semua angka itu, pelanggan bakal menikmati penjimatan sehingga RM8,000 untuk Tiguan Allspace dan Arteon dan juga RM10,000 bagi Passat.

Pelanggan Volkswagen sedia ada juga tidak dilupakan untuk menerima promosi ini menerusi kempen penyelenggaraaan selepas jualan CNY. Bagi yang membeli pad dan cakera brek bakal menerima rebat RM30 untuk setiap barangan dan baucer GrabCar bernilai RM20. Sementara yang membeli penapis pendingin hawa dan juga aditif bahan api pula bakal menerima rebat RM20 dan baucer GrabCar RM10. Malah VPCM turut memberikan diskaun sebanyak 20% untuk satu liter minyak enjin tulen.

Akhir sekali, pelanggan juga bakal menikmati pemeriksaan penyelenggaraan percuma, iaitu sehingga 20% bagi bateri dan tayar, serta paket ang pao percuma. Untuk maklumat lanjut sila layari laman web rasmi VPCM.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required